Korte versie

5 februari 2016 - Ko Tao, Thailand

De korte versie van avondje Bangkok en the day after.

Yes: crêpes met chocolade pasta en banaan
No: hua lampong train station, kijk uit voor je spullen..rare mensen, onaardig.
Never again: pingpongballenshow
Wow: megastore in Siam, 6 verdiepingen met alles wat er bestaat.
Always: smile

Nu, onderweg in de nachttrein naar chumphon, ongeveer 9 uurtjes, lekker bovenbedje, en m'n verslag schrijven.
Komen rond half vijf aan in chumphon, dan bus naar de haven en met de boot naar Koh Tao waar we onze padi duiken willen halen.

See you..

1. Nadjne:
    5 februari 2016
    Aaah koh tao ,super gaaf!! Mooiste plek waar ik geweest ben.. Oh en de pingpongshow,bizar he!!! Maar dat moet je idd gezien hebben Haha.. Duikze en doe de nemo's de groeten
  2. Linda:
    6 februari 2016
    Zo dan dat ziet er gaaf uit! Heb ff op mijn gemak jullie filmpjes gekeken en wat bijzonder. Genieten!!! Meiden have fun and see you....
  3. Dennis:
    Gaaf weer hoor ,duik ze en kijk uit voor die kubuskwallen..