Pingpongbal

4 februari 2016 - Ko Tao, Thailand

Kho san Road,

Okee, iedereen heeft een bucketlist, een lijst met dingen die je nog graag wil doen of zien, sommige zullen er niet van opkijken maar op mijn lijst stond de bekende pingpongballenshow, vreselijk maar ook intrigerend.
Lekker een paar biertjes en Robin mojito's gedronken in één van de drukste straten van Bangkok, waar ons oa lachgas werd aangeboden, waar we vogelspinnen, wormen en allerlei andere insecten konden eten,massages waar je maar wil... Eigenlijk een beetje saai , nou dacht ik dat ik er nu toch ben, op naar de pingpongballen, eerst ingelezen op internet waar je het minst wordt opgelicht, en met de taxi naar silom pathang, Robin zei als jij dit wil dan gaan we dat doen.
De taxi nog niet uit en we liepen al achter een man aan die ons wel even zou brengen, gaan we t echt doen vraagt Robin en we stonden al binnen. Lekker plekje voor het podium , biertje bestelt, de bardame nam ook gelijk een drankje van ons, en achteraf bleek dat we geloof ik de hele tent een drankje hadden gegeven.
Een paar dames op het podium, die hun trucje deden, van kaarsen uitblazen, ballonnen kapot schieten, meters lint eruit trokken, roken. Voor degene die niet weten waar we zaten, is deze show gaat het erom wat je allemaal met je vagina kan doen..
Na klein half uurtje kon ik mijn streepje zetten op mijn bucketlist en besloten we te gaan, met een beker naar de bar om af te rekenen, zei de Thaise dame, dat is dan 4000 bath, zo n kleine 110,00 voor twee bier!..nee zei ze, you buy drink for ladies, en you watch show!..oeps!
Robin heeft er nog 1000 bath af kunnen halen met onderhandelen, maar toch 75 euries lichter en geen pingpongbal gezien!!!
Ik denk dat toen Anita Meyer het nummer schreef, why tell me why, dat ze zelf op de bank zat bij de show..

1. Mam:
    5 februari 2016
    Jeetje, zijn jullie daar echt geweest. Is dit een grap? Kan me haast niet voorstellen. In ieder geval een ervaring meer en wijzer geworden.
  2. Gina:
    5 februari 2016
    Ik heb wel eens horen zeggen hoe ouder, hoe wijzer...of was het nou hoe ouder hoe gekker...;o) Malle meid, ga nou maar gewoon nieten van dit prachtige land er is zo veel meer te zien!!

Kus van mij
  3. Denise:
    5 februari 2016
    Whoehaha fantastisch a girl gotta do what a girl gotta do
  4. Denise:
    5 februari 2016
    Beetje jammer dat jullie daar geen filmpje van hebben
  5. Debje:
    5 februari 2016
    Whahaha echt hè....! Ze kunnen daar echt veel...! Enjoy...
  6. Kathy:
    5 februari 2016
    Haha meiden, Robin zei al; we worden vast wel opgelicht door een taxichauffeur of zo iets, nou.... Opgelicht kan dus ook worden afgestreept van het lijstje: waar we vast tegenaan lopen.
    Good on you Rob dat je jouw afding kwaliteiten hebt gebruikt - van wie heb je dat eigenlijk ;) ?
    Succes verder xxx
  7. Swes:
    5 februari 2016
    OMG .... Geniet r van darlings ...
  8. Frannie:
    5 februari 2016
    Whaha ik begrijp t .....ik heb ooit gezien op tv pingpongballenactie nu geen ppingpongbal zien uitvliegen lees ik maar genoeg andere dingen haha echt he...wou dat ik er bij was geweest
    Geniet lekker jullie ....xxx
  9. Jerry:
    2 batjes en een pingpong balletje is goedkoper en misschien nog wel leuker
    en waarschijnlijk krijg je er voor deze prijs ook nog een hele pingpong tafel en krat bier bij.
  10. Manja:
    7 februari 2016
    Goed bezig dames;-)
  11. Anja:
    8 februari 2016
    nee joh wat een verhaal weer zeg
    tja als je er bent kan je net zo goed ff een showtje mee pikken hahahaha
    veel plezier meiden
  12. Ineke:
    12 februari 2016
    Geweldig!!! zulke dingen zal je hier niet snel zien of doen , tja het is een land van uiterste zegt men .....