Anekdote mabel

20 februari 2016 - Ko Lanta, Thailand

De aapjes lopen hier allemaal vrij rond, we hebben er ook 1 bij ons huisje gezien, maar ze zijn overal in de jungle, op straat, langs de weg in de bomen, we hebben er al echt veel gezien, de kleine mensjes die lekker aan t spelen zijn, dingen aan het stelen, en takjes breken gewoon omdat het kan.

We reden op de brommer op de weg, lekker slingeren en van hoog naar laag, heerlijk aan het toeren, en toen schoot ineens in mijn gedachte,

Ik heb een tijdje met anja bij T mobile gewerkt, en zij kwam mij elke ochtend ophalen om naar het werk te gaan. Op een ochtend belde ze me en zei: ik ben iets later, ik heb een aapje aangereden.... Ik dacht hè, hoe dan, is er circus, waar ben je dan, hoe kan dan?... Dat zei ik ook tegen haar, en ze moest lachen en zei neee, een donkere man op een fiets, zonder rem en zonder licht, geloof dat ze m niet eens had geraakt maar voor haar auto gewoon gevallen was...

Moest ineens zo lachen, dat kan hier dus wel zomaar gebeuren....

1. Mam:
    20 februari 2016
    Haha, ja ik kan mij dat verhaal nog herinneren. Schitterend. Leuk al die apen. Wel iets anders dan de Apenheul.
  2. Anja:
    Ach ach dat was toch een giller hahaha En hij wilde nog een nieuwe fiets hebben ook
  3. Mam:
    22 februari 2016
    Welkom in Maleisie. Kijk uit voor de makaken op t strand. Die jatten alles van je als niet je oppast. Haha