Tanote bay, mountain reef resort, Koh Tao

11 februari 2016 - Ko Tao, Thailand

Vandaag donderdag 11 februari, 22:09

Hallo allemaal, we hebben net twee dagen heerlijk kunnen relaxen in Tanote bay aan de andere kant van het eiland Koh Tao, een kamertje met een aparte douche en toilet, geen warm water, is ook zo niet nodig bij een temperatuur van 31graden, en de zee is 28 graden... Geen probleem. Een waanzinnig uitzicht op zee, 1 minuut lopen naar het strandje, een heerlijke baai, we zijn weer helemaal fit.

Lekker gegeten, geluierd, paar uurtjes zon per dag is prima, we verbranden best snel ondanks het smeren.

Behalve een paar kakkerlakken hebben we alleen maar leuke beestjes gezien. Goed verzorgde katten, honden, een groene slang van ongeveer 50 cm, heel veel hagedissen en super leuk drie eekhoorntjes in de boom naast ons hutje.

Morgen ochtend om vijf uur worden we opgehaald met de 4 wheel drive, wat ook nodig is aan deze kant, en dan gaan we met de catamaran boot naar surat thani om daar de bus te nemen naar de jungle, khao sok, nationaal park. Hoe leuk!

Dat wordt weer een avontuur

1. Ineke:
    12 februari 2016
    Heerlijk vertoeven daar hoor ik al..foto's gemaakt van de beesten of waren ze te snel:-) ik zal aan jullie denken morgenochtend om 5 uur, lekker vroeg op een zaterdag..geniet daar in de jungle ...dan geniet ik hier van de mooie foto's filmpjes en het leuke reisverslag
  2. Annie:
    12 februari 2016
    Zijn gave video..s .Blijven jullie daar ook slapen in de jungle.
  3. Mam:
    12 februari 2016
    Oh oh, het echte werk gaat beginnen! Waren ze groot die kakkerlakken? Ben benieuwd wat jullie straks allemaal gaan tegenkomen. Echt gaaf hoor. Veel plezier in de Bush. Xx
  4. Mam:
    12 februari 2016
    Het wordt fantastisch hoor straks in de jungle. Wat een reis! Veel foto's maken a.u.b. Kun je later een mooi boek maken. Xx
  5. Kathy:
    12 februari 2016
    Klinkt weer top! Gelukkig je vinger niet gebroken Mabel.
    Ha die Robin, eindelijk weer een slang op je pad en een paar kakkerlakken hahaha, al van je beestjes fobie af??? Hoop het, want er komen er vast meer ;) .
    Temperatuur is om jaloers op te zijn en lekker met de boot naar weer nieuwe plekken.
    Enjoy ladies!!
  6. Annefleur:
    13 februari 2016
    Rotterdammers op bezoek dus haha veel plezier ladiesXx
  7. Do:
    16 februari 2016
    Heerlijk om al jullie belevenissen hier op het bankie te beleven (mannen zitten voetbal te kijken Paris SG - Chelsea, voor de geïnteresseerden 2-1)
    Leuke mooie video's!
    Ik ben helemaal bij.......dus kom maar door met die Jungle verhalen......Jane nog ontmoet???
    Dikke knuffel